Kezdőlap
Felhasználó
Felhasználó
×

Regisztráció

Profil információk

Bejelentkezési adatok

vagy bejelentkezés

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Karácsony idején meghosszabítottuk a termék cserére és visszaküldésre álló hatáidőt

Ha azon aggodalmaskodsz, hogy nem fog tetszeni ajándékod, ne ess kétségbe! Meghosszabítottuk számodra a határidőt a nem megfelelő termék cseréjére vagy visszaküldésére 2018. november 1. -től egészen 2019. január 30. -ig.

Mit tegyek, ha nem megfelelő a méret?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: reklamacio@wayfarer.hu vagy a következő telefonszámon: +36 306 555 747 s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor INTIME (azonnal) odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá  text "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes. További információkat talál itt.

 

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Az ügyfélnek jogában áll indoklás nélkül a csomag átvétele után 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal. NE küldje a terméket utánvétes szolgáltatással, ugyanis nem vennénk át.

 

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

Utánvétes szolgáltatás esetén a megrendelés fogadásától számítva 24-48 órán belül küldjük el a csomagot (leszámítva a nem munkanapokat). Abban az esetben, ha átutalással kíván fizetni, a csomagot az átutalás fogadását követően 24 órán belül küldjük el.

 

Hol találom a kiszállított termék számláját?

A megrendelt áru számláját elektronikus formában küldjük el Önnek, e-mail címére  csomagja kézbesítésének napján. Abban az esetben, ha ez nem történne meg, vagy nyomtatott formában kérné a számlát, amint lehet kérje ki azt az alábbi e-mail címen info@wayfarer.hu.

 

A webáruházban feltüntetetteken kívül más termékeket is értékesítenek?

Nem, minden raktáron lévő termékünk fel van tüntetve a weboldalon.

 

Mit tegyek, ha nem jó rám a szemüveg?

Abban az esetben, ha nem lenne Önnek megfelelő a szemüveg, haladéktalanul küldje vissza a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt cégünk címére, mely az űrlapon szerepel. Visszautaljuk a termék vételárát.

 

Mit tegyek, ha a terméket sérülten kapom kézhez?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen reklamacio@wayfarer.hu vagy a következő telefonszámon +36 306 555 747 s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes.

 

Küldenek csomagot Szlovákiába is?

A Wayfarer.hu webáruházunkban megvásárolt termékeket nem küldjük Szlovákiába. A szlovákiai szállítási címmel rendelkező ügyfeleinknek figyelmébe ajánljuk partner webáruházunkat, mely a wayfarer.sk.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.