Mit tegyek, ha nem megfelelő a méret?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: [email protected] s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor INTIME (azonnal) odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá  text "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes. További információkat talál itt.

 

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Az ügyfélnek jogában áll indoklás nélkül a csomag átvétele után 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal. NE küldje a terméket utánvétes szolgáltatással, ugyanis nem vennénk át.

 

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendeléseket általában 2-9 munkanapon belül kézbesítjük. A megrendelés állapotáról és mozgásáról tájékoztatunk.

 

Hol találom a kiszállított termék számláját?

A megrendelt áru számláját elektronikus formában küldjük el Önnek, e-mail címére  csomagja kézbesítésének napján. Abban az esetben, ha ez nem történne meg, vagy nyomtatott formában kérné a számlát, amint lehet kérje ki azt az alábbi e-mail címen [email protected].

 

A webáruházban feltüntetetteken kívül más termékeket is értékesítenek?

Nem, minden raktáron lévő termékünk fel van tüntetve a weboldalon.

 

Mit tegyek, ha nem jó rám a szemüveg?

Abban az esetben, ha nem lenne Önnek megfelelő a szemüveg, haladéktalanul küldje vissza a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt cégünk címére, mely az űrlapon szerepel. Visszautaljuk a termék vételárát.

 

Mit tegyek, ha a terméket sérülten kapom kézhez?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen [email protected] s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes.

 

Küldenek csomagot Szlovákiába is?

A Wayfarer.hu webáruházunkban megvásárolt termékeket nem küldjük Szlovákiába. A szlovákiai szállítási címmel rendelkező ügyfeleinknek figyelmébe ajánljuk partner webáruházunkat, mely a wayfarer.sk.