Kezdőlap
×

Regisztráció

Profil információk

Bejelentkezési adatok

vagy bejelentkezés

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Olyan terméket kaptam, mely mérete nem felel meg. Mi a teendő?

Néha ez is előfordül, de ilyenkor biztosan nem kell pánikolni. A használatlan terméket 14 napon belül az átvétel után visszaküldheted és mi kicseréljük más méretre. Termék csere esetén a szállítást mi rendeljük és mi is áljuk a szállítási költségeket is.

 

Mi a teendő, ha ki szeretném cserélni a megrendelt terméket?

Valamilyen probléma akadt és te nem vagy megelégedve a termékünkkel? Ha bármilyen oknál fogva a termék nem tetszik vagy nem felel meg, a kézhezvételt követő 14 napon belül ingyenesen kicserélheted.

A csere folyamata valóban pofon egyszerű!

  1. Rendelj ingyenes cserét itt.
  2. A terméket csomagold vissza, hogy a szállítás folyamán ne sérüljön meg és a csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot is.
  3. Amint visszaigazoljuk az új termék kiszállítását, a futár házhoz szállítja az új terméket és a csomagokat csak egész egyszerűen kicserélitek.

A visszaküldött termék árát igyekszünk visszautalni a megadott számlaszámra minnél hamarabb, legkésőbb azonban 30 napon belül a reklamáció beigazolása után. Ha a visszaküldött termék ára miatt a többi termék összege nem haladja meg a 23500 Ft-ot, akkor a visszaküldött termék árából le lesz vonva a postaköltség díja, mely eredetileg ingyenes volt. A visszaküldött terméknek sértetlennek kell hogy legyen, nem szabad hogy használat jeleit viselje.

Csak olyan terméket lehet visszaküldeni, mely eredeti állapotban van és nem viseli használat nyomait. A visszaküldött csomagnak kell tartalmaznia a kitöltött reklamációs űrlapot.
Az ingyenes termék csere csomagját a GLS futárszolgálat futára szállítja ki és biztos lehetsz benne, hogy a kérelmed fogadása után mihamarabb küldjük.

Kérdésed vagy kétséged akadt vagy csak egész egyszerűen inkább telefonon keresztül szeretnéd a cserét lebonyolítani? Ezen a telefonszámon +36 16 777 643 rendelkezésedre álunk és nagyon szívesen segítünk.

 

Az ingyenes termékcsere feltételei

A terméket egészben kell visszaküldeni és nem szabad hogy használat vagy mosás jeleit viselje. Ez a szolgáltatást kizárólag azon vásárlók számára van, akik méretet szeretnének cserélni, vagy akik károsult terméket kaptak, vagy olyan vásárlók számára akik véletlenül más termékek kaptak mint amit rendltek.

Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.