FAQ

Karácsony előtti szállítási garancia

Annak ellenére, hogy a karácsony előtti időszak eléggé mozgalmas és forgalmas, mi valóban nagyon ügyesek vagyunk! Például garantáljuk, hogy a 12.19. 14:00 előtt leadott megrendelésedet kiszállítjuk.

 

Karácsony idején meghosszabítottuk a termék cserére és visszaküldésre álló hatáidőt

Ha azon aggodalmaskodsz, hogy nem fog tetszeni ajándékod, ne ess kétségbe! Meghosszabítottuk számodra a határidőt a nem megfelelő termék cseréjére vagy visszaküldésére 2017. november 1. -től egészen 2018. január 31. -ig.

 

Mennyi ideig küldhetem vissza a rosszul kiválasztott Karácsonyi ajándékot?

A boldogság, nyugalom s öröm időszakára meghosszabítottuk Önök számára a termék indok megadása nélküli visszaküldési idejét s az ingyenes cseréjének jótállását!A nem felhasznált ajándékot 2016. január 15.-ig küldheti vissza vagy ingyen kicserélheti.

 

Mit tegyek, ha nem megfelelő a méret?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: reklamacio@wayfarer.hu vagy a következő telefonszámon: +36 306 555 747 s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor INTIME (azonnal) odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá  text "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes. További információkat talál itt.

 

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Az ügyfélnek jogában áll indoklás nélkül a csomag átvétele után 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal. NE küldje a terméket utánvétes szolgáltatással, ugyanis nem vennénk át.

 

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

Utánvétes szolgáltatás esetén a megrendelés fogadásától számítva 24-48 órán belül küldjük el a csomagot (leszámítva a nem munkanapokat). Abban az esetben, ha átutalással kíván fizetni, a csomagot az átutalás fogadását követően 24 órán belül küldjük el.

 

Hol találom a kiszállított termék számláját?

A megrendelt áru számláját elektronikus formában küldjük el Önnek, e-mail címére  csomagja kézbesítésének napján. Abban az esetben, ha ez nem történne meg, vagy nyomtatott formában kérné a számlát, amint lehet kérje ki azt az alábbi e-mail címen info@wayfarer.hu.

 

A webáruházban feltüntetetteken kívül más termékeket is értékesítenek?

Nem, minden raktáron lévő termékünk fel van tüntetve a weboldalon.

 

Mit tegyek, ha nem jó rám a szemüveg?

Abban az esetben, ha nem lenne Önnek megfelelő a szemüveg, haladéktalanul küldje vissza a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt cégünk címére, mely az űrlapon szerepel. Visszautaljuk a termék vételárát.

 

Mit tegyek, ha a terméket sérülten kapom kézhez?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen reklamacio@wayfarer.hu vagy a következő telefonszámon +36 306 555 747 s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes.

 

Küldenek csomagot szlovákiába is?

A Wayfarer.cz webáruházban megvásárolt árut nem küldjük Szlovákiába. A Szlovák szállítási címmel rendelkező ügyfeleinknek figyelmébe ajánljuk partner webáruházunkat, mely a Wayfarer.hu