Reklamáció

A küldemény átvétele utáni 14 napon belüli reklamáció

A TERMÉK INGYENES CSERÉJE

  • a megrendelt ruházat mérete nem megfelelő?
  • sérülten kaptad kézhez a terméket?
  • más terméket kaptál kézhez, mint amit megrendeltél?

Abban az esetben, ha a megrendelt áru bármilyen oknál fogva nem felel meg, az átvételtől számítva 14 napon belül kicserélheted azt. Csere esetén mi magunk rendeljük az ügyfélhez való kiszállítást, s ezen felül a költségeket is álljuk. 

További információkat az ingyenes cserével kapcsolatban ITT találhatsz.

A TERMÉK INGYENES CSERÉJE

A megrendelt termék valamiért nem felel meg elképzelésednek? Ebben az esetben a terméket 14 napon belül a átvétel után visszaküldheted ok megadása nélkül. Elég ha a nem károsult terméket visszaküldön ezzel kitöltött reklamációs űrlappal, és a termék ára vissza lesz utalva a bankszámládra. Ha utánvétellel küldöd a csomagot, akkor nem fogjuk átvenni.

Kérjük, hogy az igazolást a visszaküldésről (például a postaküldemények feladójegyzékét) gondosan őrizzed meg addig, amíg vissza nem jelzünk, hogy a csomagodat megkaptuk. A termék árát miharabb viszaküldjük a bankszámládra, legkésőbb azonban 14 napon belül a reklamáció beigazolása után. A sikeres reklamáció érdekében a terméknek sértetlennek kell hogy legyen és nem szadad hogy hordott legyen.

Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.

 

A termék átvételétől számított 14 nap utáni reklamáció

SZAVATOSSÁGI IDŐ

Minden termékünkre vonatkozik az ügyfél általi termék átvételtől számított 24 hónapos szavatossági idő. A garancia az anyag rejtett hibáira (gyártási hibák) vonatkozik, melyek a termék vásárlásakor nem voltak láthatóak.

A GARANCIA NEM VONATKOZIK

  • a mechanikai sérülésekre, melyek a termék átvétele után keletkeztek
  • a termék elhasználódására, mely használatának következménye
  • a hibákra, melyek a termék nem megfelelő, nem a használati útmutató szerinti, vagy az általános használattal nem megegyező használat következtében vagy a karbantartás elhanyagolásának következtében keletkeztek.
  • használati útmutató az ügyfél számára - karórák

MI A TEENDŐ REKLAMÁCIÓ ESETÉN

Válasszd ki az egyiket a következő lehetőségek közül a reklamált termék visszaküldése érdekében: 

1) GLS futár rendelése itt (ingyenes visszaküldés)

  • Itt megrendelheted a GLS futárszolgálat futárát.
  • A gondosan becsomagolt termékhez tedd hozzá a kitöltött reklamációs űrlapot is
  • Futár a megadott címen fel veszi a csomagot
  • Amint a csomag megérkezik reklamációs osztályunkra, megítéljük panaszodat és fel vesszük veled a kapcsolatot.

2) Reklamált termék visszaküldése saját módon 

Bármilyen kérdés vagy kétely esetén ne habozz kapcsolatba lépni velünk az alábbi email címen: reklamacio@wayfarer.hu , vagy telefonszámon +36 16 777 643

Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.

 

Személyes reklamáció

Átvételi pontjainkon lehetséges a megvásárolt termék reklamációja is. Az átvételi pontokon az összeget készpénz formájában nem adjuk vissza. A reklamációs űrlap kitöltése után a termék vissza lesz küldve raktárunkba, s 14 napon belül az összeget visszautaljuk a bankszámládra.

 

Záró rendelkezések

A szerződő felek a hibás eljárásra vonatkozó jogai és kötelezettségei az ide vonatkozó közismert szabályok az irányadók (főleg a TK § 1914 až 1925, § 2099-tól a § 2117-ig s a § 2161-tól a § 2174-ig rendeletek) s elválaszthatatlan részei a szerződési feltételeknek.

Ez a reklamációs eljárás 2014. január 1.-én lépett hatályba, s hatályon kívül helyezi az összes előző rendelkezést és szokást a termékek garanciájával s a reklamációs eljárással kapcsolatban.

Az X-Trader vállalat fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélküli változtatásaira a reklamációs eljárásnak.