Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Az ügyfélnek jogában áll indoklás nélkül a csomag átvétele után 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal. NE küldje a terméket utánvétes szolgáltatással, ugyanis nem vennénk át.
Mikor érkezik meg a megrendelt termék?
A megrendeléseket általában 2-9 munkanapon belül kézbesítjük. A megrendelés állapotáról és mozgásáról tájékoztatunk.
Hol találom a kiszállított termék számláját?
A megrendelt áru számláját elektronikus formában küldjük el Önnek, e-mail címére csomagja kézbesítésének napján. Abban az esetben, ha ez nem történne meg, vagy nyomtatott formában kérné a számlát, amint lehet kérje ki azt az alábbi e-mail címen [email protected].
A webáruházban feltüntetetteken kívül más termékeket is értékesítenek?
Nem, minden raktáron lévő termékünk fel van tüntetve a weboldalon.
Mit tegyek, ha nem jó rám a szemüveg?
Abban az esetben, ha nem lenne Önnek megfelelő a szemüveg, haladéktalanul küldje vissza a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt cégünk címére, mely az űrlapon szerepel. Visszautaljuk a termék vételárát.
Mit tegyek, ha a terméket sérülten kapom kézhez?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen, és mi megoldjuk az ügyet.
Küldenek csomagot Szlovákiába is?
A Wayfarer.hu webáruházunkban megvásárolt termékeket nem küldjük Szlovákiába. A szlovákiai szállítási címmel rendelkező ügyfeleinknek figyelmébe ajánljuk partner webáruházunkat, mely a wayfarer.sk.
.