Felhasználó
Felhasználó
×

Regisztráció

Profil információk

Bejelentkezési adatok

vagy bejelentkezés

A keresztnév kötelező adat
A vezetéknév kötelező adat
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Az email cím kötelező adat
This email is already registered!
Robot detected, account not created.
A jelszó kötelező adat
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Jóvá kell hagyni a személyes adatok feldolgozását
Rossz email cím vagy jelszó

Mit tegyek, ha nem megfelelő a méret?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: reklamacio@wayfarer.hu s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor INTIME (azonnal) odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá  text "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes. További információkat talál itt.

 

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Az ügyfélnek jogában áll indoklás nélkül a csomag átvétele után 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal. NE küldje a terméket utánvétes szolgáltatással, ugyanis nem vennénk át.

 

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendeléseket általában 2-9 munkanapon belül kézbesítjük. A megrendelés állapotáról és mozgásáról tájékoztatunk.

 

Hol találom a kiszállított termék számláját?

A megrendelt áru számláját elektronikus formában küldjük el Önnek, e-mail címére  csomagja kézbesítésének napján. Abban az esetben, ha ez nem történne meg, vagy nyomtatott formában kérné a számlát, amint lehet kérje ki azt az alábbi e-mail címen info@wayfarer.hu.

 

A webáruházban feltüntetetteken kívül más termékeket is értékesítenek?

Nem, minden raktáron lévő termékünk fel van tüntetve a weboldalon.

 

Mit tegyek, ha nem jó rám a szemüveg?

Abban az esetben, ha nem lenne Önnek megfelelő a szemüveg, haladéktalanul küldje vissza a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt cégünk címére, mely az űrlapon szerepel. Visszautaljuk a termék vételárát.

 

Mit tegyek, ha a terméket sérülten kapom kézhez?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen reklamacio@wayfarer.hu s az új terméket legkésőbb másnap elküldjük Önnek. A csomag kiszállításakor odaadja a nem megfelelő terméket a szállítónak (rendesen becsomagolva s lezárva egy borítékban vagy dobozban). A cserére szánt csomagnak tartalmaznia kell a kitöltött reklamációs űrlapot. A borítékra vagy a dobozra írja rá "Csomagcsere". A csomagcsere szolgáltatás ingyenes.

 

Küldenek csomagot Szlovákiába is?

A Wayfarer.hu webáruházunkban megvásárolt termékeket nem küldjük Szlovákiába. A szlovákiai szállítási címmel rendelkező ügyfeleinknek figyelmébe ajánljuk partner webáruházunkat, mely a wayfarer.sk.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.