A küldemény átvétele utáni 30 napon belüli reklamáció
A TERMÉK INGYENES CSERÉJE
- a megrendelt ruházat mérete nem megfelelő?
- sérülten kaptad kézhez a terméket?
- más terméket kaptál kézhez, mint amit megrendeltél?
Abban az esetben, ha a megrendelt áru bármilyen oknál fogva nem felel meg, az átvételtől számítva 30 napon belül kicserélheted azt. Csere esetén mi magunk rendeljük az ügyfélhez való kiszállítást, s ezen felül a költségeket is álljuk.
További információkat az ingyenes cserével kapcsolatban ITT találhatsz.
A termék átvételétől számított 30 nap utáni reklamáció
SZAVATOSSÁGI IDŐ
Minden termékünkre vonatkozik az ügyfél általi termék átvételtől számított 24 hónapos szavatossági idő. A garancia az anyag rejtett hibáira (gyártási hibák) vonatkozik, melyek a termék vásárlásakor nem voltak láthatóak.
A GARANCIA NEM VONATKOZIK
- a mechanikai sérülésekre, melyek a termék átvétele után keletkeztek
- a termék elhasználódására, mely használatának következménye
- a hibákra, melyek a termék nem megfelelő, nem a használati útmutató szerinti, vagy az általános használattal nem megegyező használat következtében vagy a karbantartás elhanyagolásának következtében keletkeztek.
MI A TEENDŐ REKLAMÁCIÓ ESETÉN
Válasszd ki az egyiket a következő lehetőségek közül a reklamált termék visszaküldése érdekében:
1) GLS futár rendelése itt (ingyenes visszaküldés)
- Itt megrendelheted a GLS futárszorlgálat futárát.
- A gondosan becsomagolt termékhez tedd hozzá a kitöltött reklamációs űrlapot is.
- Futár a megadott címen fel veszi a csomagot
- Amint a csomag megérkezik reklamációs osztályunkra, megítéljük panaszodat és fel vesszük veled a kapcsolatot.
2) Reklamált termék visszaküldése saját módon
Bármilyen kérdés vagy kétely esetén ne habozz kapcsolatba lépni velünk az alábbi email címen: reklamacio@wayfarer.hu
Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.
Személyes reklamáció
Átvételi pontjainkon lehetséges a megvásárolt termék reklamációja is. Az átvételi pontokon az összeget készpénz formájában nem adjuk vissza. A reklamációs űrlap kitöltése után a termék vissza lesz küldve raktárunkba, s 30 napon belül az összeget visszautaljuk a bankszámládra.
Záró rendelkezések
A szerződő felek a hibás eljárásra vonatkozó jogai és kötelezettségei az ide vonatkozó közismert szabályok az irányadók (főleg a TK § 1914 až 1925, § 2099-tól a § 2117-ig s a § 2161-tól a § 2174-ig rendeletek) s elválaszthatatlan részei a szerződési feltételeknek.
Ez a reklamációs eljárás 2014. január 1.-én lépett hatályba, s hatályon kívül helyezi az összes előző rendelkezést és szokást a termékek garanciájával s a reklamációs eljárással kapcsolatban.
Az X-Trader vállalat fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélküli változtatásaira a reklamációs eljárásnak.
A küldemény átvétele utáni 30 napon belüli reklamáció
A TERMÉK CSERÉJE
- a megrendelt ruházat mérete nem megfelelő?
- sérülten kaptad kézhez a terméket?
- más terméket kaptál kézhez, mint amit megrendeltél?
Abban az esetben, ha a megrendelt áru bármilyen oknál fogva nem felel meg, az átvételtől számítva 30 napon belül kicserélheted azt.
További információkat az cserével kapcsolatban ITT találhatsz.
A termék átvételétől számított 30 nap utáni reklamáció
SZAVATOSSÁGI IDŐ
Minden termékünkre vonatkozik az ügyfél általi termék átvételtől számított 24 hónapos szavatossági idő. A garancia az anyag rejtett hibáira (gyártási hibák) vonatkozik, melyek a termék vásárlásakor nem voltak láthatóak.
A GARANCIA NEM VONATKOZIK
- a mechanikai sérülésekre, melyek a termék átvétele után keletkeztek
- a termék elhasználódására, mely használatának következménye
- a hibákra, melyek a termék nem megfelelő, nem a használati útmutató szerinti, vagy az általános használattal nem megegyező használat következtében vagy a karbantartás elhanyagolásának következtében keletkeztek.
MI A TEENDŐ REKLAMÁCIÓ ESETÉN
Válasszd ki az egyiket a következő lehetőségek közül a reklamált termék visszaküldése érdekében:
GLS futár rendelése itt - A szolgáltatás díja 1250 Ft.
- Itt rendeld meg GLS futárát.
- Csatold a kitöltött nyomtatványt a gondosan becsomagolt és sértetlen termékhez.
- Miután a csomagot fogadta reklamációs osztályuk dolgozója, 14 napon belül visszatérítjük a termék árát a megadott számlaszámra.
Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.
Bármilyen kérdés vagy kétely esetén ne habozz kapcsolatba lépni velünk az alábbi email címen: reklamacio@wayfarer.hu
Záró rendelkezések
A szerződő felek a hibás eljárásra vonatkozó jogai és kötelezettségei az ide vonatkozó közismert szabályok az irányadók (főleg a TK § 1914 až 1925, § 2099-tól a § 2117-ig s a § 2161-tól a § 2174-ig rendeletek) s elválaszthatatlan részei a szerződési feltételeknek.
Ez a reklamációs eljárás 2014. január 1.-én lépett hatályba, s hatályon kívül helyezi az összes előző rendelkezést és szokást a termékek garanciájával s a reklamációs eljárással kapcsolatban.
Az X-Trader vállalat fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélküli változtatásaira a reklamációs eljárásnak.