Felhasználó

 A küldemény átvétele utáni 30 napon belüli reklamáció

A TERMÉK INGYENES CSERÉJE

  • a megrendelt ruházat mérete nem megfelelő?
  • sérülten kaptad kézhez a terméket?
  • más terméket kaptál kézhez, mint amit megrendeltél?

Abban az esetben, ha a megrendelt áru bármilyen oknál fogva nem felel meg, az átvételtől számítva 30 napon belül kicserélheted azt. Csere esetén mi magunk rendeljük az ügyfélhez való kiszállítást, s ezen felül a költségeket is álljuk. 

További információkat az ingyenes cserével kapcsolatban ITT találhatsz.

A TERMÉK CSERÉJE

  1. A szolgáltatás díja 1250 Ft. (ez a szolgáltatás ingyenes bronz, ezüst és arany ügyfelek számára)
  2. Itt rendeld meg GLS futárát. 
  3. Csatold a kitöltött nyomtatványt a gondosan becsomagolt és sértetlen termékhez.
  4. Miután a csomagot fogadta reklamációs osztályuk dolgozója, 14 napon belül visszatérítjük a termék árát a megadott számlaszámra.

Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.

 

A termék átvételétől számított 30 nap utáni reklamáció

SZAVATOSSÁGI IDŐ

Minden termékünkre vonatkozik az ügyfél általi termék átvételtől számított 24 hónapos szavatossági idő. A garancia az anyag rejtett hibáira (gyártási hibák) vonatkozik, melyek a termék vásárlásakor nem voltak láthatóak.

A GARANCIA NEM VONATKOZIK

  • a mechanikai sérülésekre, melyek a termék átvétele után keletkeztek
  • a termék elhasználódására, mely használatának következménye
  • a hibákra, melyek a termék nem megfelelő, nem a használati útmutató szerinti, vagy az általános használattal nem megegyező használat következtében vagy a karbantartás elhanyagolásának következtében keletkeztek.

MI A TEENDŐ REKLAMÁCIÓ ESETÉN

Válasszd ki az egyiket a következő lehetőségek közül a reklamált termék visszaküldése érdekében: 

1) GLS futár rendelése itt (ingyenes visszaküldés)

  • Itt megrendelheted a GLS futárszorlgálat futárát.
  • A gondosan becsomagolt termékhez tedd hozzá a kitöltött reklamációs űrlapot is
  • Futár a megadott címen fel veszi a csomagot
  • Amint a csomag megérkezik reklamációs osztályunkra, megítéljük panaszodat és fel vesszük veled a kapcsolatot.

2) Reklamált termék visszaküldése saját módon 

Bármilyen kérdés vagy kétely esetén ne habozz kapcsolatba lépni velünk az alábbi email címen: reklamacio@wayfarer.hu , vagy telefonszámon +36 16 777 643

Alsóneműt nem lehetséges higiéniai okok miatt kicserélni és visszaküldeni sem.

 

Személyes reklamáció

Átvételi pontjainkon lehetséges a megvásárolt termék reklamációja is. Az átvételi pontokon az összeget készpénz formájában nem adjuk vissza. A reklamációs űrlap kitöltése után a termék vissza lesz küldve raktárunkba, s 30 napon belül az összeget visszautaljuk a bankszámládra.

 

Záró rendelkezések

A szerződő felek a hibás eljárásra vonatkozó jogai és kötelezettségei az ide vonatkozó közismert szabályok az irányadók (főleg a TK § 1914 až 1925, § 2099-tól a § 2117-ig s a § 2161-tól a § 2174-ig rendeletek) s elválaszthatatlan részei a szerződési feltételeknek.

Ez a reklamációs eljárás 2014. január 1.-én lépett hatályba, s hatályon kívül helyezi az összes előző rendelkezést és szokást a termékek garanciájával s a reklamációs eljárással kapcsolatban.

Az X-Trader vállalat fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélküli változtatásaira a reklamációs eljárásnak.

Attention,

unfortunately our new system does not remember your old password, but do not despair!

Your new password will arrive in the e-mail.